marihuana
Štěpánka
Prosím o radu,mám syna 30 let,má velké výkyvy nálad je bud veselý,milý a na druhou stranu agresivní,depresivní.Kouřil marihuanu ale ted se s ním manželka rozvedla a je to s ním horší nevím zda nebere něco tvrdšího.Prosím poraďte jak mu pomoci.Děkuji.Štěpánka

Odpověděl:
Dobrý den, váš syn je dospělý a rozhodnutí a zodpovědnost za svůj život si nese sám. A pokud se on sám pro změnu nerozhodne, vy s tím mnoho nenaděláte. Je mi líto. Každopádně mu za současné situace nejlépe pomůžete tím, že ho v jeho životním stylu spojeném s užíváním drog nebudete podporovat (např. finančně, pomocí s domácností atd.) a dáte mu najevo, že užívání drog s sebou nese také negativní důsledky - mj. ztrátu zázemí v rodině. Ostatní bude potřeba nechat na něm a vy se pokuste touto situací zbytečně nevyčerpávat a zaměřit se spíše na svůj vlastní život.