alkohol nici vse dobre
siska
Dobry den, mam pritele, ktery od 16 (ted je mu 33) vice ci mene pije, hlavne pivo, tvrdy alk. si sam neobjedna. Se mnou je pres dva roky a pije mene, presto mam pocit ze se jeho horsi piti zase vraci, v hospode je kazdy tyden vic jak trikrat opily. obcas ma nedokrvene ruce, labilni, nechce to priznat, nespolehlivy. Pred rokem zkusil omezit na max 3 piva ale nejde to, navrhla jsem ted abstinenci jako jedinou moznost. Je potreba aby v zacatcich abstinence navstivil nejakeho psychiatra? Pokud ano, můzete mi dat kontakt nejblize okresu Semily? A jak se mam ted chovat k nemu abych ho neztratila a pomohla mu? děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že navštívit odborníka by příteli alespoň zpočátku hodně mohlo pomoci. Může zkusit např. AT ambulanci v nemocnici v Semilech, Špindlerova 394, Semily, 513 01. Co se Vás týče, je hlavně důležité, aby pokud se na něčem domluvíte, tak jste sama svá pravdila dodržovala. Tzn. neustupovala například v tom, že požadujete úplnou abstinenci. Měla byste si s přítelem ujasnit, za jakých okolností při něm ještě budete stát. Můžete případně odborníka navštívit i společně, abyste si domluvili další podmínky.