Mudr pan Minařík
iris
Dobré dopoledne,děkuji za odpověď,člověku stačí málo a věří,jako Vaše rada.Je mi 35,tak mám určitě šanci s tím skončit a znovu začít žít normálně,dnes dle Vaší rady jdu na brusle a odpoledne plavat,meduňku si zakoupím hned v pondělí,když se budu cítit špatně,tak Vám napíšu,máte na mě velmi dobrý vliv,cítím se s tím,že Vám to mohu říci a jste bezesporu kapacita v tomto oboru líp.Pěkný den

Odpověděl: Jakub Minařík
Skvělé. Tak na sobě pracujte. Jen malinkou poznámku. Je potřeba, aby vám to vydrželo, tedy musíte podle toho fungovat ne den, ne týden, ne měsíc, ale spíše měsíců několik. Takže dobře promyslete co děláte ať toho nenaberete moc a nevyčerpáte se za pár dní. :-) A díky ta pochvalu. Celý se červenám. :-) P.s. Až půjdete pro tu meduňku, doporučuji si koupit lék Magne B6. Je to magnesium s vitaminem B6, snižuje nervosvalovou dráždivost, vitamin B6 je důležitý pro neurony, obvykle to při vysazování docela pomůže.