man pritelkyni ktera bere pervitin
martin
zdravicko mam uz asi rok problem s tim ze sem zjistil ze ma milovane pere pernik uz asi 8 let je ji 34... a po neake dobe co sem na ni vyvijel tlak at to neschovava tak zas zacala nevim jestly ji mam dat ultimatu lecit se nechce a rika ze vsechno netrva ta rychla jak bych chtel dosti me to ubiji a uz se rozhoduju jestly se s ni nerozejit ale zas si rikam ze ji opravdu miluju a jak by pak dopadla ... do poradny nechce lecit se neche a a ni asi nechce prestat

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestliže přítelkyně nic změnit nechce a takhle jí to vyhovuje, pak je potřeba abyste se rozhodl také Vy, jestli je to pro Vás vyhovující. A jestli ne, měl byste se rozhodnout pro řešení nezávisle na ní. Dávat někomu ve vztahu ultimáta většinou moc nefunguje. Jak to budete kontrolovat? A budete jí moct zase někdy plně věřit? Víte, jaká by vlastně byla bez pervitinu? Takhle žijete s pervitinem ve třech a zákonitě jeden z Vás musí pryč, aby soužití mohlo fungovat.