samoliecba
otel
dobry den. 2 roky som bral heroin uz ho dva mesiace neberem odisiel som z prostredia a teraz ku nemu nemam pristup mam vsak pristup ku pervitinu ktori si obcas dam pernik mi vsak nedava ten pocit co hero vlastne celkovo to neni droga ktora by mi davala dobry pocit ide len o to ze ten herak chcem niecim nahradit stava sa to tak po dvoch tyzdoch co som cisty pravidelne . myslite ze sa mozem vyliecit a prestat brat aj sam alebo potrebujem odbornu pomoc? dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, být Vámi asi bych se bála, že dřív nebo později si přístup k heroinu zase najdete. Tak složité to zase není pro někoho, kdo dřív bral. Asi máte šanci dostat se z toho i sám, ale nevím, jestli tím ztrácet čas a hlavně spoustu energie - neustálé pokusy, zklamání a tak pořád dokola. S odbornou pomocí - klidně ambulantní - by to šlo myslím líp. Mohl byste se taky zabývat tím, co Vás vlastně na drogách neustále tak přitahuje, co Vám v životě chybí.