odpoved
lada
vazeni dens jsem od vas dostal odpoved za kterou dekuji. mel jsem vam napsat kde bydlim aby jste mi mohli napsat kontakty na lidi kteri pracjji s touto problematikou, jsem ze sokolova karlovarsky kraj.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, zrovna Sokolov nemám moc zmapovaný, i když nedaleko bydlí rodiče a já v Sokolově chodil na gymnasium. Ale snad by měl fungovat. Kolegům jsem poslal text vašeho dotazu e-mailem, je dost anonnymní, takže bez toho že dorazíte by vás nikdo neměl identifikovat. Říkal jsem si, že je snazší zavolat někam, kde o mě vědí, než někam, kde se budou složitě vyptávat. Tož se na mě kliedně odvolejte. Držím palce. :-) Kotec Sokolov - kontaktní centrum a terénní programy [Západní Čechy] Sokolov, Marie Majerové 1764 mail: kc_sokolov@kotec.cz tel. 608 656 548