sebe zklamání
Trucc
Dobrý den,potřeboval bych poradit.Parkrat sem mnel marihuanu,ale proti drogam sem mnel,a doufam ze stale i mam odpor.Tak pred ctvrt rokem jsem si dal piko,velice male mnozsti,v opilosti.jeste za strizliva jsem to odmitl,ze si to do nosu nikdy nestrcim,ale bum a stalo se.druhy den sem byl hodne vydesenej,jak jsem si neco takoveho mohl vzit,a kazdy den nad tim minimalne 15x premyslim.S kamarady se o tom moc bavit neda,protoze mi reknou ze sem fetka a nic.taky se bojim,ze se to ted nekde roznese,a vsichni si o mne budou myslet ze sem fetak,kdyz jsem si tohle dal.moje pocity jsou nepopsatelny,sam o sobe uvazuju spatne.Nevite jak te techto pocitu mam zbavit?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste si dal před čtvrt rokem pervitin, od té doby jste ho neužíval a ani to nemáte v úmyslu, tak by Vás to nemělo nijak závažně ohrozit. Myslím, že by v tuhle chvíli bylo nejlepší nepřemýšlet o tom, že se to stalo, ale jak se příště vyhnout okolnostem, za jakých se to stalo. Každý někdy udělá chybu, důležité je, že víte, že v tom nechcete pokračovat. Teď víte, že si máte dávat pozor na společnost těch známých a na to prostředí, ve kterém jste drogu užil a na to, abyste neztratil sebekontrolu pod vlivem alkoholu. Ohledně Vaší obavy, že by se tato informace mohla roznést - myslím, že pokud by někdo měl v úmyslu Vás tím nějak poškodit, tak už by se to nejspíš stalo. Navíc, po jedné zkušenosti s drogou před několika měsíci o Vás těžko může někdo prohlásit, že jste feťák. Jediné, co mě ještě k tomu napadá, že Vaše pocity a obavy kolem užití pervitinu a důsledků, které mohou následovat, jsou pro Vás až příliš intenzivní, což se mi nezdá po zkušenosti datované čtvrt roku nazpět úplně typické, a napadá mě, zda by nebylo od věci si o tom promluvit s někým z odborníků, pokud by se to třeba zhoršovalo a necítil byste se dobře. Kdyžtak znovu napište. Zatím držím palce a přeji hodně štěstí.