alkohol
wera
Dobry den, mam problem s alkoholem, chtela bych prestat, ale nevim, kam se obratit, v mem okoli nejsou zadne lecebny. Chtela bych ambulantni lecbu, nebo alespon poradit, jak zacit a co delat. Dekuji za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, naše poradna se zaměřuje hlavně na nelegální drogy, abych Vám poradila nějaké to zařízení, potřebovala bych vědět, kde je to Vaše okolí, nevím, z jakého jste města. Budu předpokládat, že jste z Prahy, není-li to tak, napiště město, napíšu Vám kontakt na nějaké bližší zařízení. Myslím si, že přiznání si problému a vyhledání odborné pomoci jsou dva důležité kroky, které pro začátek činíte. Lékař, který se dlouhodobě zaměřuje na alkoholovou závislost je např. MUDr. Dušan Randák, VFN P2, Apolinářská 4, 120 00 Praha 2, telefon 224 968 214, 224 968 236. Má svou alko ambulanci, kam můžete docházet.