Extrémí úzkosti z thc
Kuba
Ještě k mému dotazu...Ano, jsem z Prahy a k službám Vámi popisovanými mám tedy přístup. Můžu se ale zeptat co by vyšetření tam obnášelo? Kdyby to měl být třeba jen odběr krve asi bych toho nebyl schopen , protože to je samozřejmě další věc, která mi způsobuje muka a nesnáším jí už od raného mládí. Kdybyste věděl(a) ještě o dalších zřízeních budu vděčný za kontakt na ně...Děkuji mnohokrát.

Odpověděl:
Zdravím, do CADASu byste se objednal a za pár dnů přišel na dohodnutý termín. Vyšetřil by Vás lékař, při prvním kontaktu by to bylo asi o mapování Vašich obtíží spojené s psychiatrickým vyšetřením. V rámci toho byste domluvili osobní individuální kontrakt na čem je třeba pracovat (důležité je, že výsledkem by mělo být zbavení se té úzkosti, kterou popisujete). Znamenalo by to, že by bylo domluvené určité penzum termínů, kdy byste tam docházel na terapii (farmakoterapie, psychoterapie, atp. atp.) a posléze by došlo k vyhodnocení výsledku, tzn. jestli Vám terapie nějak pomáhá, jestli je pro Vás přínosem. Rozhodně se nemusíte obávat odběru krve, řadě lidí je to nepříjemné, ale někdy je takový zákrok velmi nutný z pohledu zdraví člověka. Je to ale také téma, které byste měl na konzultaci sdělit. Osobně Vám doporučuji CADAS, psychiatrických ordinací je však celá řada, na serveru drogy-info.cz si je můžete vyhledat v "mapě pomoci." Ať se Vám daří. A kdyžtak se klidně ptejte dál, napadá-li Vás ještě něco.