cestování
Maestro bukabe
Dobry den , chtel bych se zeptat co by mohlo nasledovat kdyby mě v USA na letišti chytli s zhruba 15-30ti gramy marihuany privezenych pro vlastni potrebu .Je mi jasne , ze tu nejste od toho jak radit lidem pri prevazeni , ale jak by se dal zapach co nejlepe zneutralizovat?? Zatim sem si bral travu do zahranici vesmes pokazde , ale jejich system me trochu desi ..... predem mockrat dekuji za odpoved.P.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že dokážete sám odhadnout, co by se asi tak mohlo stát. Popisované množství marihuany není úplně malé, pokud Vám na to přijdou, tak Vám to zabaví, zadrží Vás a poputujete do policejní cely. Pak buď do vazby v USA nebo zpět do ČR, kam za Vámi Američané pošlou jako dárek i trestní řízení, které se bude projednávat u soudu tady. Výlet si pravděpodobně ani v jednom případě moc neužijete a do Států se minimálně několik let nepodíváte, protože Vám zakážou vstup. To, že se Vám podařilo převážet trávu do zahraničí předtím neznamená, že Vás nemohou chytit teď. Myslím, že rizika jasně převažují. V USA jsem byla v létě a kontroly prováděné při příletu do Států jsou poměrně zevrubné, navíc jsou kontroly dost přísné i při vnitrostátních letech. To, jak zneutralizovat zápach marihuany Vám fakt neporadím. Řekla bych, že by bylo lepší, kdybyste si na dobu v USA marihuanu odpustil. Taky mě napadá, že by stálo za to zvážit, zda nehraje marihuana ve Vašem životě až přiliš významnou roli, pokud byste byl ochoten riskovat zadržení na americkém letišti...