extrémní úzkosti z thc
Kuba
Dobrý den, mám vážný dotaz, protože už nevím kam jinam se obrátit. Kouřil jsem čtyři roky thc a asi tak po dvou letech se to na mě začalo závažně podepisovat. Začal jsem mít v intoxikaci silně nepříjemné pocity z toho, když lidé které jsem viděl dělali cokoliv nenormálního se svým tělem. Sedne si třeba vedle mě můj bratr a dá nohu přes nohu - a mě to BOLÍ za něj, cítím jak se mu napínají všechny šlachy a žíly, jak se jeho kůže napíná, a jak se v něm všechno stáčí a proudí mnou při tom jakási nevyslovytelná bolest. Často mám taky příšerné pocity hlavně v pohlavních orgánech, třeba když jen tak sedím, klečím nebo nejsem úplně v přirozené poloze. Z těchto důvodů už nemůžu sledovat ani například porno, když vidím v jakých nepřirozených úhlech tam zajíždějí penisy do vagín, způsobuje mi to muka po celém těle. Příklad za všechny. Sledoval jsem porno kde muž souložil se ženou. Pak s penisem uvitř ní začal otáčet a otočil se skoro o 180 stupňů. Tím mi to myslím začlo. Nebo STačí když vidím jak někdo dá třeba oči vsloup a začnu v nich cítit neuvěřitelnou vnitřní bolest, cítím jak jsou otočené. Vím, že to není normální bolest, je to spíš psychického rázu, ale daleko, daleko nepříjemnější než může normální bolest být. Když začaly být tyto stavy opravdu silné hulit jsem přestal ,ale stavy přetrvávají a mám je už asi rok. Nevím kam se s tím obrátit protože psychologové/psychiatři by mi buď předepsali léky (které brát nechci protože vím, že chemie ve mně úzkosti ještě více zvětšuje) anebo by mě maximálně tak uchlácholili nějakým povídáním. Proto se ptám: Není zde nějaká možnost jak se tohoto svinstva zbavit? Začíná to být opravdu otravné :( Děkuji za odpověď, budu si jí vážit...

Odpověděl:
Dobrý den, stav, který popisujete, musí být pro Vás jistě nepříjemný. Není ale úplně běžný, a proto by bylo opravdu dobré vyhledat odbornou pomoc. Dát si nohu přes nohu, nebo obrátit oči v sloup, to není nic nenormálního, jak popisujete, ale zcela běžný úkon. V Praze bych Vám doporučila např. CADAS - Specializované ambulantní služby - Spálená 12, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 222 924 245. Jste-li z jiného města, napište, mohu Vám napsat kontakt na jiné zařízení. Obtíže, které popisujete, vyžadují specializované vyšetření a možná následnou terapii, aby se Vám ulevilo. Nezatracujte některé možnosti, když jste je ještě ani nevyzkoušel, a mějte se lépe.