Co delat?
Alex
Po trech letech abstinence jsem se vratila k pervitinu nevim jak se od nej odtrhnout mam vlastni finance a uz neziji s rodici skola a prace je pro me prioritou ale pernik v tom bohuzel neprekazi myslite ze mam pockat az bude pozde nebo se jit opet lecit i pres to ze ztratim rodinu a pratele? Asi jsem na konci vlastne jsem mela moznost volby a ted nevim jak dal . Na koho se mam obratit kdyz neverim protidrogovym centrum? Poradte mi prosim

Odpověděl:
Dobrý den, je zajímavé, že sama cítíte, že aktuální chování Vás dovede někam - "kdy už bude pozdě" - zkrátka někam špatně. Bylo by asi prospěšné s někým promluvit (ať s někým blízkým nebo s odborníkem) a situaci probrat - rozhodnout se, co dělat dál. Nevím, proč nevěříte drogovým službám, ale vězte, že jich je mnoho, kam se můžete obrátit. V Praze např. můžete chodit na motivační skupiny do Denního stacionáře (Janovského 26, 170 00 Praha 7, Telefon: +420 220 803 130) nebo na předléčebné poradenství do Kontaktního centra (Osadní 2, 170 00 Praha 7, Telefon: +420 283 872 186). Nebo můžete navštívit zařízení jiného sdružení (Drop In, Eset Help, ...) Eventuelně se lze obrátit na psychiatra či psychologa, který má s léčbou závislosti zkušenosti. Mimo Prahu Vám dle místa Vašeho pobytu mohu napsat jiné zařízení.