abstinence
il sign69
Mám problém již skoro rok se snažím nechat užívání subotexu jsem na 1mg obden někdy to vydržím až 3 dny potřeboval bych nějakého lékaře nebo poradnu na následnou péči nechci zavřít na 14 dní do psichiatrické léčebny

Odpověděl:
Dobrý den, rozumím Vám, vysazení Subutexu bez lékařské pomoci je opravdu náročné. Vlastně neznám moc lidí, kterým by se to samotným podařilo. Vy jste ale již na poměrně malé dávce. Myslím si, že by stálo za to vyzkoušet odbornou Subutexovou substituci řízenou AT odborníkem. Dochází se ambulantně, pokud to budete zvládat, není třeba se obávat hospitalizace v léčebně. V Praze je to např. CADAS - Specializované ambulantní služby - Spálená 12, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 222 924 245. Můžete zavolat, objednat se. Nejste-li z Prahy mohu Vám poslat kontakt na bližší zařízení.