pomoc
bobo
Ahoj,kouřím marihuanu a haš už přes dva roky,nevím jestli na tom jsem nějak závislá nebo ne a právě toho se týká můj dotaz nevím totiž jestli bych neměla vyhledat nějakou odbornou pomoc.Poslední dobou se mi vůbec nikam nechce chodit,ztraním se normálních lidí,přišla jsem o práci právě kvůli tomu že jsem tam moc nechodila,doma jsem začala krást peníze abych si něco mohla koupit a zajít do clubu na nějakou akci.Nevím jak moc je to vážné a proto se vás ptám jestli mám někoho požádat o pomoc?Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Zdravím, je dobré, že nad vlastní situací přemýšlíte, je však také důležité, abyste činila rozhodnutí. Zní to ale, že se svou aktuální situací nejste spokojená, že přemýšlíte o změně. To je skvělé. Každopádně si myslím, že za pokus nic nedáte. Můžete zajít k odborníkovi, situaci s ním sdílet, a pak uvidíte jestli Vám to je ku prospěchu či nikoli. Můžete zkusit třeba poradenství - motivační rozhovor v Káčku. Dle místa, kde bydlíte, Vám mohu napsat kontakt na nějaké blízké zařízení.