odvykani koureni marihuany
edalebeda
dobry den, mam dotaz jak si nejlepe pomoci pri odvykani od marihuany,existuje nejaka taktika jak se tohoto navyku zbavit?kourim od roku 1994 do doby pred 16 dny.pred tremi lety jsem na cast roku prestal,ale opet jsem zacal kourit a to nekolikrat denne i vic jak 10 jointu. vidim ze zivot bez travy je zabavnejsi,v tom mam jasno jen mam strach,ze ma vule me zradi jako pred lety a ja se k megalomanskemu koureni marihuany vratim.dekuji za pomoc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je dobré zabývat se tím, proč jste si takovou závislost vypěstoval. Jaké místo měla ve Vašem životě. Určitě po ní zbyla velká díra a tu je třeba něčím zaplnit. Jinak se dřív nebo později k marihuaně vrátíte. Zkuste si najít jinou zábavu, vrátit se třeba k něčemu, co Vás bavilo dřív, vyhýbat se situacím, kdy jste kouřil, lidem, se kterými máte marihuanu spojenou. Je to docela na dlouho a může se stát, že i ta dobrá nálada Vás přejde. Je docela dobré moct se o situaci průběžně bavit s někým nezávislým, ideálně nějakým terapeutem. Ale třeba i s někým, kdo má podobnou zkušenost jako Vy už za sebou.