kontrola
Dobrý den, zhruba 14 dní je to, co se mi potvrdila má doměnka a to, že přítel je závislý na pervitinu..Prasklo to díky tomu, že ho chyla policie a udělala mu test-pozitvní dvě škály, o THC vím, pervitin jsem tušila, ač se mi rok dušoval, že ne...Takže docela drsné prozření..Prosím ale, co může čekat?Odvezli ho na moč, krev mu nebrali.Myslela jsem, že se dělají v tomto případě krevní testy.CO vše dokáží poznat z moči? Dokážou říct, vy jste si dal drogu pervitinu tento den, či včera? A THC? Nevíme vůbec, co ho čeká, co máme nejlépe dělat-samozřejmě to nesmí zjistit rodiče.Přítelovi je 30let, už jen z toho důvodu jsem si myslela, že jsem paraniodní..Jenže on nikdy neměl velké zornice, což já jsem u nikoho nezažila..Musíme toto všechno vyřešit, ale co čekat?? Má to pak prý řešit městský úřad,čemuž nerozumím.Moc děkuji za radu.

Odpověděl:
Dobrý den, předpokládám, že vašeho přítele testovala policie v rámci silniční kontroly. Ohledně dalšího postupu vám doporučuji kontaktovat Právní poradnu A.N.O., která se specializuje na bezplatné právní poradenství v oblasti drogové problematiky. Kontakt najdete na těchto stránkách v pravém sloupci, pokud je pro vás Praha dostupná, může se přítel objednat i k osobní konzultaci. Aby bylo možné rozhodnout o dalším adekvátním postupu, bylo by třeba doplňujících informací. Jiná věc je, jak s tím, že váš přítel užívá pervitin, naložíte v rámci vašeho vztahu. Ale na to jste se neptala:)