trip
enzo
Dobrý den, dočet sem se zde o negacích co se lsd týče. jak se mění chromozomy, jaxe to projeví v budoucnosti, tom unějak nerozomím. Děkuji za ochotu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud jste ten text četl pozorně, tak byste se dočetl, že ta změna genetické informace není něco, co by se mělo za právě jisté. Ale některé prameny se o tom zmiňují. Je tedy namístě na takové podezření upozornit případné uživatele. Co se týče důsledků takového poškození, tak to pak souvisí s tím, na kterém místě genetické informace ke změně dojde. Změna je to ale svým charakterem vždy významná, resp. na významném místě, protože genetická informace je vlastně řídící program pro tělo, těch nejzákladnějších funkcí. Může vést k lecčemus - nádorovému bujení, ...