Subutex a ridičák
Simir
Velice vám děkuji za naději že nemusím chodit pěšky a za velice rychlé zodpovězení dotazu děkuji Pane Minařík a zároveň bych se rovnou zeptal jak se nejlépe zbavit i toho léků. Zkoušel jsem i sám vysadit a není to nic co bych si chtěl zopakovat ale nějak to jít musí zkoušel jsem i snižovat na minimu což byla 1/4 z 2mg ale je to stejné už je beru přes 2a1/2 roku tak si myslím že ten řidičák bych mohl dostat já chci je šanci udělat si ho legálně jako kdokoli jinej Děkuji Štefan

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, to je závislost na opioidech. Vysadit se dá klidně i ze dvou mg, z 1 mg denně rozhodně bez vážnějších somatických komplikací - ono to ale obvykle s sebou nese relaps opiáty, rozkolísání psychiky, ... A bez léčby to obvykle k dobrému výsledku nevede. No a ohledně těch 2 let, s těmi se počítá i po vysazení subutexu. Tedy, pokud vysadíte nyní, začou se počítat ty 2 roky. Držím palce do vysazení. A prostě vysaďte a abstinujte. Dejte pozor, ať neuvíznete v alkoholu. :-) Kdyby bylo třeba, napište.