Zájem
Lucky
Dobrý den mám pár věcí na které bych potřeboval odpovědět: Je mě 20 let kouřit jsem začal ve 14 s frajeřiny na základní škole o rok později zkoušel hulit, hulím dodedneška ale mam výkyvy není to zas tak pravidelné treba pul roku nic pak skoro kazdy den rad bych prestal uplne jelikoz od 5 let hraji fotbal a jsem vrcholovej sportovec nepride me zavislost na sobe projevitelna az do dneska je to 14 dnů co jsem zkusil i kokain a perník ze zvedavosti a bojim se ze se sanu zavyslim ... jelikoz mam chute si obcas do toho nosu dat vim ze je to risk ale zajímá mě jestli obcasne uzivani vede tam kam bych nikdy nechtel..... napr ruzne diskoteky atd.... mam kolem sebe kamarady kteri bud berou koks,pernik,travu a to znam vsechny od detstvi a moc me to mrzi !!!!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, někdo zvládá brát občas, ale je to vždycky velké riziko. A vzhledem k tomu, že píšete, že hulit jste začal taky jenom z frajeřiny a vydrželo Vám to už 6 let, je dost velká pravděpodobnost, že s kokainem nebo perníkem by to dopadlo stejně. Nevím jestli to stojí za to riskovat. Spíš bych se být Vámi vyhnula prostředí kde se bere a nebo si aspoň dejte jasnou hranici, že kokain ani perník nechcete, ať Vám ho nikdo nenutí. Nevím ale, jestli přesvědčíte ostatní tak lehko, když o tom sám nejste moc přesvědčený...