heroin
zoufalec
mám dotaz syn ¨si občas šnupne heroin,tvrdí že to nepotřebuje každy den ale když s tím příjde do styku tak neodolá,chtěla bych s ním zajít do nějaké poradny v östravě můžete mi poradit kde se mám obratit.mám starost aby se nestak závislým.můj nazor je že trpí nějakou depresí a tím si to léčí.můžete mi poradit co s ním mam dělat.

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že zajít celou situaci probrat s odborníky osobně, je v tuto chvíli nejlepší řešení. Optimální by samozřejmě bylo vyrazit tam společně se synem, ale v případě, že by se k tomu stavěl nějak odmítavě, je na místě, abyste se zašla/zašel poradit vy sama/sám. Samozřejmě, že je možné, že syn trpí depresí nebo jinými psychickými obtížemi a užívání drog pro něj funguje jako určitá samoléčba. Toto však zodpovědně může posoudit jen specialista na základě osobní konzutace. A také bude schopen navrhnout další kroky do budoucna, a to pro vašeho syna, ale také pro vás. Posílám vám kontakty na ostravská zařízení, kam se můžete obrátit. Přeji hodně štěstí a sil. Ostrava, Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Denní stacionář Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 596 622 235 MUDr. Chvíla Libor, CSc. Ostrava - Vítkovice, Kontaktní centrum, Renarkon, o.p.s. Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00 telefon: 595 627 005; 602 670 789 Jaroslava Gembalová http://www.renarkon.cz