heroin
micina
Dobry den, chtela bych se vas zeptat na vylouceni heroinu z tela, konkretne jak dlouho musi clovek byt "cisty" nez se mu na 100 % dostane heroin z tela, napr. kdyby chtel vyleceny fetak (muz) zalozit rodinu, tak aby dite nemelo zdravotni problemy. moc dekuji za odpoved mici

Odpověděl: Jakub Minařík
Heroin obvykle nepůsobí poškození plodu pokud jej užívá muž. Nicméně, pár měsíců abstinence od drog před početím je vhodné. Z hlediska plánování rodiny se mi jeví moudré spíše se spoustředit na zvládnutí abstinence, tedy nejen vysazení drog, ale i udržení tohoto stavu. To nebývá úplně snadné a pokud si člověk vybuduje závislost, tak se to obvykle neobejde bez léčby a doléčování, tedy procesu který trvá několik měsíců, spíše více než rok a po něm člověk zůstává ještě s doléčováním dlouhodobě v kontaktu. Dříve bych s takovým člověkem asi dítě nepočinal.