alkohol
Lílou
již jsem vám psala, ale nedostalo se mi odpovědi:( jsem příležitostní pijan, ale štve mě že když už piju tak to stojí za to. Mám výpadky paměti a 3roky už to téměř neřešim (že si nic nepamatuju). poopití je mi druhý den pěkně mizerně - celý den zvracím atd. Poradte jak pít (nepít)do pohody popř. se nepoddat, když všude číhá chlast? . Dik

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, na to neexistuje žádný jednoduchý recept, je to věc vůle, motivace a dalších okolností. Je dost možné, že jste ten typ, který prostě "s mírou" pít neumí. Pak by pro Vás bylo lepší alkoholu se vyhnout pokud možno úplně. Můžete také zkusit stanovit si, kolik je pro Vás bezpečná hranice a pak se sebrat a jít domů. To chce ale opravdu silnou vůli. Vzhledem k tomu, jaké o sobě píšete údaje - věk a váha - je asi dost jednoduché, abyste se opila. Genetické dispozice k tomu také máte. Zkuste požádat nějakou kamarádku, aby Vás také hlídala. pokud se Vám to ale nepodaří udržet na uzdě, opravdu bych doporučovala nepít, zrovna pro Vás by mohl být alkohol dost ohrožeující.