.....,
Mam takový problém sem občasný konzument marihuany a cca za 1 měsíc bych měl jít na drogové testy...dočetl jsem se zde že do 1 měsíce by mi mělo THC zmizet z těla....je nějaká možnost jak zrychlit vyloučení THC z těla? pro mě to je dost zasádní problém protože jinak pojedu do prd*le a né do Iráku, a určitě přijdu o práci...díky za odpověd

Odpověděl:
Dobrý den, nepíšete, jak často vaše "občasná konzumace" probíhá, ale pokud hulíte kupříkladu max. 1x do týdne, měly by se vaše testy negativizovat cca 14 dní od posledního užití. Záleží také na obsahu THC v modelu, který kouříte, na individuálním metabolismu organismu, na citlivosti použitého testu. Vylučování metabolitů THC z těla moc urychlit nelze. I když jsou na některých zahraničních webech nabízeny prostředky k urychlení odbourávání metabolitů THC, jejich účinnost není spolehlivě prokázána. Pokud byste si chtěl ověřit, jak na tom jste, můžete si orientační test z moči udělat i v domácích podmínkách. Prodávají se ve větších lékárnách (nebo vám jej mohou objednat) a stojí do 100,- Kč. Tak ať to dobře dopadne. A jen za sebe vám mohu říct, že než přijít o práci a eventuelně perspektivu práce v zahraničí, o kterou stojím, tak bych se na celé hulení asi vykašlala.