Marihuana
MI
Dobrý den,kouřil jsem trávu min. 1rok vkuse každý den tak 2 jointy,tet začínám přestávat díky tomu že prý v práci při preventivních prohlídkách prý kontrolují moč na THC,ale nevim jak vyspělé testy mají,jinak tak tři týdny před kontrolou posilají objednávku ,a ten termín se dá ještě odložit(nevim okolik myslim tak 2týdny),tak sem se chěl zeptat kdybych přestal pravidelně kouřit a dal bych si cigaretu marihuany(třeba ale i s vyšším obsahem THC) max. dvakrát o víkendu,jak dlouhou by se to v mé moči dalo zjistit???

Odpověděl:
Dobrý den, marihuana je při použití testů z moči zjistitelná až 1 měsíc od posledního užití (vyjímečně i déle) - to v případě předchozího intezivního a dlouhodobého užívání. Při občasném užívání (za což by se daly eventuelně považovat 2 jointy o víkendu) se testy negativizují do cca 14 dnů od posledního užití. Záleží také na citlivosti testů a idividuálním metabolismu organismu a samozřejmě obsahu THC v jointech. Nelze tedy dobu detekce stanovit zcela přesně. Orientačně si můžete takovýto test udělat předběžně i sám, dají se koupit ve větších lékárnách. Asi bych zvážila, zda kouření marihuany výrazně neomezit a jestli mi to za případné průšvihy v práci stojí. Nu, ať se daří.