přítel
zuzka
Zjistila jsem, že přítel několik let kouřil (asi často) marihuanu. Prý ho to těšilo. Může přestat . lze to vůbec okamžitě skončit? Mám strach, jsem možná těhotná, nemůžeme mít postižené dítě?Je nějaké riziko? Prosím o odověď.

Odpověděl:
Zdravím, přestat kouřit marihuanu určitě možné je. Závisí především na Vašem příteli, jak to zvládne, jak to bude chtít zvládnout, jakou má vlastně motivaci k tomu přestat, s tím asi souvisí to, proč tolik let kouřil? Kdyby s tím měl nějaké problémy, je možné vyhledat odbornou pomoc, poradit se. Kvůli tomu, že Váš přítel kouřil THC, skoro určitě nebudete mít postižené dítě. Muži kouřící dlouhodobě a pravidelně THC, riskují snížení produkce testosteronu a poruchy v pohyblivosti spermií (což vede někdy až k neplodnosti). To zřejmě není případ Vašeho přítele, početí totiž asi proběhlo. Doporučuji Vám ještě přečíst shrnutí od MUDr. Pavla Kubů ohledně historického využívání tinktur s obsahem THC v době těhotenství: www.drogovaporadna.cz/dotaz.php?id=7919&start=0 A ještě, gratuluji!