Uz asi pul roku uzivam pervitin, chtela bych prestat, ale zjistila jsem, ze to neni tak jednoduche. Mam deprese, jsem unavena. Nejradeji bych se vsim skoncovala, ale mam rodinu. Poradite mi co mam udelat? Jak z toho ven aby se nikdo nic nedozvedel?Mam dluhy ktere mi prerustaji pres hlavu, a porad musim kazdemu jen lhat.

Odpověděl:
Dobrý den, vzhledem k popisovaným depresím a úvahám o sebevraždě bych doporučila Vám vyhledat odbornou pomoc psychiatra. Nejvhodnější, zdá se, by byla nějaká AT ambulance, to je zažízení, kde pracuje psychiatr zaměřující se na závislosti (na alkoholu i nelegálních drogách). S takovým lékařem byste mohla řešit celou situaci naráz - užívání drog i špatný duševní stav. Mohu Vám poslat kontakt na nějaké takové zařízení ve Vaší blízkosti. Ukončit užívání pervitinu může být opravdu těžké, zvlášť jste-li na to sama, musíte to přede všemi tajit, atd. Na této látce vzniká silná psychická závislost. Možná by pro Vás mohlo být naopak velmi úlevné, kdybyste problém přiznala nejen sobě ale i svým blízkým?