co dělat
mičuda
Dobrý den, včera jsem zjistila, že můj 14-ti letý syn hulí. tvrdí, že asi tak měsíc a to jen občas, bohužel na jeho icq jsem zjistila, že tomu tak není. Co dělat?

Odpověděl:
Dobrý den, rozumím Vašim obavám a je skvělé, že nepropadáte zbytečné panice. Vždy dobrý způsob, jak věci řešit, je otevřená komunikace. To Vám doporučuji se synem. Otázky okolo kouření THC (nejen s kým a jak často, ale také např. proč kouří, co mu to přináší, jak tráví volný čas, atd.) by neměly být tabu. Navíc, budete-li o tom se synem otevřeně hovořit, spíše v něm podpoříte důvěru k Vám a chuť problém sdílet. THC nemusí být vždy iniciační droga, jak je obecným povědomím, většinou je to totiž legální alkohol. Kdyby se Vám však komunikace na toto téma nedařila navázat, můžete využít služeb různých poraden pro rodiny (v Praze např. Poradna pro rodiče - Café Therapy, Školská 30, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234), chcete-li, mohu Vám poslat kontakty na blízká zařízení u vás.