lsd ?
Frax
Dobrý den, Zkusil sem se vytripit už párkrát mám zkušenost pouze s tím, užívám 1-2 tripy za měsíc, někdy je i delší pauza. chtěl jsem se zeptat, zdali LSD nějakým způsobem škodí mozku, játrům nebo ledvinám, nebo zdali se vůbec něco poškozuje, nikde na iternetu neni přímo vysvětleno zdali to něčemu škodí. Díky za vše

Odpověděl:
Dobrý den, dle dostupných zdrojů informací lze obecně říci, že běžná dávka LSD nezpůsobuje chronické fyziologické či neurologické poškození. Může způsobit však jiné komplikace: - Rizika spojená s užíváním jsou poměrně značná. LSD nepatří mezi drogy vhodné k užití "pro zábavu", pro svou razanci a předem nevypočitatelný efekt. - Není to pověra ale skutečnost, že výjimečně lidé experimentující s halucinogeny, kteří zažili tzv. bad trip, potřebovali potom dlouhou dobu psychiatrickou či psychoterapeutickou pomoc. - tzv. flashbacky. - existuje dlouho diskutovaná hypotéza o tom, že LSD ovlivňuje chromozomy (genetickou informaci) v těle. - užívání antidepresiv ovlivňuje účinek LSD, na to si případně dejte pozor. - při intoxikaci možnost vzniku paniky či psychotického stavu. - další informace např. v ČJ: www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=25 a v AJ doporučuji komplexní informace na: www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml Mějte se dobře a buďte k sobě zodpovědný.