test na THC
drátěnka
Dobrý den. Uzavřela jsem s přítelem sázku. Jeho část spočívá v tom, že po dobu tří měsíců nebude kouřit (ani jinak konzumovat) marihuanu. Můžete mi prosím poradit, jak spolehlivě otestovat, že sázku dodržel? Nezáleží mi na ceně, pokud by šlo o test u lékaře..nebo jinou variantu... Jinak doufám, že to nebude nic s vlasy, nosí je na milimetrový sestřih :-( Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, jednorázové orientační testy na přítomnost drog z moči se dají koupit ve větších lékárnách (nebo vám je objednají) a stojí do 100,- Kč. Metabolity THC jsou těmito testy zjistitelné až 1 měsíc od posledního užití, při občasném užívání do 14 dnů. Závisí na intezitě a délce předchozího užívání a individuálním nastavení organismu. (Jen pro info - nemají úplně 100% spolehlivost, může se vyjímečně stát, že vyjdou falešně pozitivní/negativní. Pokud je výsledek v rozporu s tvrzením testovaného, je třeba jej ověřit testem v laboratoři). Nu, když tak dejte vědět, jak sázka dopadla:) A pokud by se příteli přes veškerou snahu to přestávání nějak nedařilo, může se na nás klidně obrátit i on.