pomoc pro syna
mamča
Mému synovi je 22 let a od 17 let má problémy s marihuanou (pervitin prý zkusil jen jednou)a vůbec chováním,sebedůvěrou a hlavně zodpovědností,dotáhnout věci do konce. Vždy se pro něco nadchne,ale nic nedotáhne do konce. Nedokončil školu.V bývalé práci se hrozně zadlužil.Trpí stále depresemi. Odstěhoval se z našeho města a chtěl začít znovu,všechno zvládnout,zlepšilo se to, ale teď se vrací zpět kvůli práci a bydlení,a bojí se,že do toho spadne znovu. Setkání se starými kamarády atd.Uvědomuje si konečně,že to sám nezvládne a chce navštívit psychologa a poradnu. Já s manželem mu moc chceme pomoct,ale nevíme kam se obrátit o pomoc. Jsme z Mostu,prosím doporučte nám kam máme zajít.Děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, je skvělé, že dospělý syn má ve Vás - Vaší rodině stále silnou podporu. V Mostě působí o.s. Most k naději, které zřizuje tamní Kontaktní centrum (Jilemnického 1929, Most, 434 01, telefon: 476 104 877, Linka pomoci - telefon: 476 701 444), kam se může Váš syn obrátit a objednat se na konzultaci. V Ústí nad Labem je podobné zařízení - Kontaktní centrum Drug Out Club - Ambulantní a léčebná péče o závislé a jejich blízké (Stará ulice č.p. 1, Ústí nad Labem, 400 01, tel., zázn.: 475 210 626). Snad tyto kontakty využijete. Mějte se dobře a přeji hodně sil Vám i synovi v roce 2009!