tramal
juro
Dobry den chcem s aopitat na zopar informacii hledem tramalu som zavisli cca 3roky na tramalu 1den som nezobral ani kapku berem iba vecer 30kapky kazdy vecer iba 30kapky neviete mi poradit ked chcem prestat viem ze neni to jednoduche beriem PANADOL rano 1tabl potom o 12nastej druhu tabl a vecer o 6stej 3tabletu a potom 30kapky tramalu a zaspim v pohode ale citym abstak ale ne thak az moc . Chcem sa opytat ked budem nadalej tak pokracovat moze sa stat ze vysadim tramal ze o tyzden budem brat uz iba 20kapky potom o dalsi tyzden uz iba 10kapky a o tretytyzden uz iba 5kapky a vysadim moze sa to stat hmm velmi mi pomozete mojmu kamaratovi to pomohlo a ne len jemu ale vela ludom co poznam odpovecte mi prosim dakujem.. A este sa chcem opytat moze sa stat ze ked prestanem tramal brat ci to ovplyvni aj mozog napriklad ze budem mat uz do smrti epilepsiu a tak rospraval som sa z dochtorkou a powedala ze nie ze to sa nemoze stat ze epilepsia dochadza pri uraze hlavy ale bo tak Dakujem budem rad keedy mi odpisete a podate mi informacie dakujem velmi pekne Juro

Odpověděl: Jakub Minařík
Vysazení postupnou redukcí dávky je celkem dobrý postup, snižovat o 5, nebo 10 kapek po týdnu do úplného vysazení je dobré. Pusťe se kliedně do toho. Ohledně obav z poškození pozku vysazením nemusíte mít strach to se opravdu neděje. Ta epilepsie vzniká skutečně jinak a epileptické záchvaty mohou být i příznakem vysazení a nebo také užívání některých látek, ale tramal ani jiné opioidy mezi takové látky nepatří. Kdybyste měl nějaké obtíže po vysazení - dosti často přetrvává například nespavost, tak to zkuste ovlivnit bylinkami. Celkem dobře funguje meduňka lékařská na zklidnění, máta peprná na trávící obtíže a lék magne B6 3x denně jeden celkem sníží obtíže spojené s vysazováním. Poraďte se o tom se svou lékařkou, nejspíše vám řekne to samé a kdyby jste vysazení přece jen snášel hůře, tak vám napíše jiné léky, které stav pomohou zvládnout. :-) Držím palce.