piko
...
moje holka si asi tak jednou za tyden picha pervitin uz asi mesic...chci se zeptat jestli to bude nucena delat cim dal casteji..me rika ze je v pohode ale nechci tomu verit... a taky mam dotaz ohledne jejiho chovani, i kdyz jsou chvile kdy je hodne smutna a znicena tak je spise porad hrozne vesela a porad se smeje.. je to u takoveho problemu normalni? dekuju moc za odpoved.

Odpověděl:
Zdravím, vše bude záviset na Vaší přítelkyni, co bude chtít dělat. Na pervitinu vzniká rychle psychická závislost a tolerance na látku postupně roste. Jak často ale Vaše přítelkyně bude drogu užívat, to opravdu nemohu vědět. Užití vede k euforii, snižuje únavu, navozuje stereotypní chování a působí nechutenství. Chci Vás podpořit v tom, abyste v této chvíli také myslel na sebe - na svoji bezpečnost. Aby pro Vás přítelkyně nebyla ohrožením, abyste kvůli snaze jí pomoci třeba nezačal experimentovat s drogami také. Promiňte, nemyslím si to, ale i to se někdy stává. Efektivní pomoc bude podpořit ji ve vyhledání odborné pomoci, můžete tam jít i s ní. Chce-li však aktuálně drogy brát, asi s tím nic neuděláte, je to její rozhodnutí. Pokud ona sama nebude chtít situaci změnit, těžko se s tím dá bohužel nějak hnout.