marihuana
dadula
Můj 19tiletý syn kouřil trávu,slíbil,že s tím přestane,ale já by jsem chtěla mít nějakou kontrolu.Vím,že v lékárně se dají koupit testy a proto by mě zajímalo jak dlouho ta droga zůstane v moči.Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Zdravím, na začátek jen potřebuji podotknout, že obecně testování na drogy nedoporučujeme. Je to proti naší filosofii snahy podporovat důvěru a otevřenou komunikaci v rodině. O problému užívání THC se dá otevřeně hovořit (nejen jak často, s kým, ale také proč, co mu to dává, atd.) a řešit ho nejen striktním zamítnutím a moralizováním. Nedaří-li se Vám takový dialog se synem navázat, můžete se společně obrátit na různé poradny pro rodinu, které Vám v komunikaci pomohou. Na druhou stranu, syn je plnoletý a zodpovědný sám za sebe. Bydlí-li však u Vás ve společné domácnosti, jistě po něm můžete požadovat dodržování domluvených pravidel (např. příspěvky na chod domácnosti, stravné, atd.) Trochu jsem se rozepsala, nyní však k Vašemu dotazu: THC je detekovatelné z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. THC je detekovatelné z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Testy jsou vždy pouze screeningové - orientační.