prooc
nevim
jednou jsem uz vam psala...davam si jednou za ty 3 dny ted o prazdninach to bylo furt...uz to doslo tak daleko ze kdyz nemam tak si obcas dam i nadrceny prasek...ktery mi niic neda ale aspon uspokoji to ze si neco do toho nosu dam....nevim ja chci stim prestat ale prijde mi ze bez toho jsem nekdo jinej nabvim se tolik jsem strasne unavena ...a docela i neprijemna na lidi nevim co stim....

Odpověděl:
Zdravím, já myslím, že je to spíše tak, že "někým jiným" jste spíše na droze. Váš přirozený stav jistě není intoxikace. Když necítíte účinek drogy, nebavíte se, jste unavená, nepříjemná. Nicméně to je následek užívání. Balancujete mezi braním a nebraním. Přemýšlíte o změně, to je velmi dobré. Ještě lepší by bylo učinit další krok - vyhledat někoho s kým si o tom můžete promluvit. Jak jsem Vám psala již minule, mohu Vám poslat kontakt na nějaké zařízení ve Vaší blízkosti, takové zařízení může být např. Kontaktní centrum - pracují tam lidé, kteří Vás budou respektovat i s tím, že berete drogy, nebudou Vás "cpát" do léčby, spíše to s nimi budete moci v klidu probrat, zvážit, co dál. Služby jsou anonymní, bezplatné. Jistě jste v situaci, kdy se můžete vydat jakoukoli cestou - pokračovat v roprodávání věcí, třeba začít krást, třeba přijít o bydlení, atd. a brát dále, proč ne, je-li to to, co chete dělat. Nebo se můžete z této cesty odklonit. Myslím si, že pro Vás samotnou to bude ale náročnější, než když by to bylo za pomoci někoho dalšího. Mějte se dobře, a budete-li mít chuť, dejte vědět, jak se Vaše situace vyvíjí. Pamatujte, je to zatím víceméně ve Vašich rukách.