jak dlouho?
tera
chtela bych se zeptat jak dlouho vydrží pervitin v moči?? teda,jak dlouho po užití je matka jeste schopna to z testu kterej mi hodi do moči poznat? a je nejaky rozdil v dýlce když si to šnupnu a píchnu? díky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, pervitin lze detekovat z moči po dobu 3 - 21 dní. V zásadě nezáleží až tolik na tom, jakým způsobem drogu užijete, ale záleží zejména na jejím množství, kvalitě, na tom, jak intenzivně užíváte a jak funguje Váš vlastní metabolismus. Při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Z krve je možné pervitin detekovat zhruba 1 - 3 dny, ze slin je to obdobné. Domnívám se, že matka Vás nebude testovat jen tak pro nic za nic. Nejspíš Vás má ráda a záleží jí na Vás a teď má strach, že se děje něco špatného. Možná si všimla nějakých změn nálad, chování, změny v životním rytmu, velikosti zorniček apod. Otázkou je, jestli ji jeden negativní test přesvědčí, že je vše v pořádku. Kdybyste si chtěla o situaci promluvit osobně, napište odkud jste a pošlu Vám odkaz na nejbližsí kontaktní centrum. S pozdravem, Gabriela Koryntová.