...metadon...
katy
Dobrý den, slyšel jsem od pár lidí, který jsou na heroinu, nebo Subutexu, že by měl být v nejbližší době na předpis k dostání metadon. Jakým způsobem by to mělo fungovat. pokud je to reálná informace. Díky a mějte krásný rok 2009

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ano, o zavedení metadonu jako hromadně vyráběného léčivého přípravku, který by mohl být k dispozici na předpis v lékárnách, se nyní jedná. V současnosti se situace má tak, že farmaceutická firma Zentiva podala žádost o registraci tohoto přípravku na Státní ústav pro kontrolu léčiv. Mělo by jednat o metadon ve formě sirupu. V průběhu roku bude pravděpodobně zřejmé, jak to s vyřízením žádosti vypadá a kdy by mohl být metadon uveden na trh. Rozhodně to však není záležitost nejbližší doby.