už nevím jak dál..
vildos 30
Dobry den vase stranka me velice zaujala jen tak jsem promital a nasel vas je mi 18 let jsem bez skoly vse se stalo kvuly DROGAM az dnes vim ze je to tak....bohuzel jsem se narodil ve spatne ctvri a nejspis i rodine mamka me mela v 16 coz necemu urcite taky odpovida..no sama si udelejte obrazek... aspon to na to svadim nic jineho me ani nezbyva ale urcite to tak citim....uz ve svych 12-13 letech jsem zacal kourit cigatery..posleze mezi 13-14 rokem mariuhanu a tim to zacalo....citil jsem se krasne a jako hrdina bohuzel jsem nemel rozum asi jako nikdo v techto letech dnes mi je 18 a mam upklne jine nazory....15 jsem sel na stredni a zjistil jsem ze ten kdo bere je FETAK coz me postupem casu zacalo hodne vrtat v hlave jak jsem se behem par let promenil vzhledem a nazory.....v tech 15 jsem poprve okusil LSD vedel jsem o tom dost a byl jsem strasne rad ze mi zavolal kamaradf jestly si to zkusime byla to parada jinej svet proste raj dnes vim ze hsem hodne chytava povaha od te doby jsem to zacal brat vikendove......asi 2 roky bavil jsem se naramne ale ty negativni ucinky prisly az po tom roce dnes mam schyzofrenii a psychozu stredniho stupne coz jsem zjistil z internetu diky tomu jsem nebyl schopen dodelat skolu pac jsem byl treba vyvolany pred tabuly s nejakym referatem a rozklepal jsem se jak ja tak muj hlas vzdy jsem byl povaha dost vyrazna a silna tyhle stavy jsem neznal delal jsem srandu dnes uz to nedokazu jsem schopnej sedet doma celej den a nikam nechodit s tim ze nemam zadne kamarady a vsichni me pomlouvaji kamarad co uzival se mnou je na tom dost podobne.......ale to neni vse posledni 3-4 mesice jsem poznal cloveka ktery ma neustaly pristup k pervitinu a tak jsem zkusil a dopad jsem tak jak dopad pisu jen protoze mam chut se zabit a vim ze to prijde nejradeji bych se lecil i dobrovolne ale nevim o nicem takovem.....strasne se pozoruju jak jsem pohubnul me rysi jsou jine nez drive mam toho plnou hlavu ja vim ze to jednou udelam nedavno jsem se dozvedel ze ma matka se pokusila zabit uz dvakrat to me urcite na povaze tez neprida 2 dny jsem nic nemel zarek jsem se ze s tim skoncuju jednou asi pred rokem se mi to povedlo na 3 mesice ale behem te doby nevim jestly to tak je jsem se promenil co se tyce vzhledu a nazoru na drogy ale posleze mel kamarad narozky tak jsem mu slibilů ze si s nim aspon zacudim marijanu a byl jsem zas na to samem ...mam v hlave sileny neúporadek nevim si rady a nerad bych znicil sebe a hlave moji rodinu..vim ze vase pomoc mi bude prd platna treba ne.....ale potreboval jsem to ze sebe pustit vas neznam tak to urcite chapete dekuji vam za odpoved jsem zvedav na vas nazor pokud by sjte se chtela spojit telefonicky neni problem muj tel...xxxx predem vam dekuji za odpoved pan Pedro

Odpověděl:
Dobrý den, rozhodně si nemyslím, že by Vaše situace byla objektivně tak bezvýchozí, jak ji subjektivně vnímáte. Myslíte-li skutečně na to, že byste se chtěl zabít, ale chtěl o tom s někým ještě mluvit volejte hned na nějakou linku pomoci (Centrum krizové intervence Psychiatrické léčebny Bohnice - nepřetržitá krizová linka, tel.: 284 016 666; Linka důvěry Krizového centra RIAPS s celorepublikovou působností, telefon: 222 580 697). Vyhledejte odbornou pomoc, stav, který popisujete, připomíná toxickou psychozu. Většina problémů ale je řešitelných, učiňte tedy první krok, a někoho vyhledejte. Dle města, ve kterém bydlíte, Vám mohu napsat kontakty. V Praze je to např. nízkoprahové zařízení (anonymní, bezplatné) Kontaktní centrum SANANIM (Osadní 2, 170 00 Praha 7, Telefon: +420 283 872 186), stačí přijít, někdo už Vás tam osloví. Také Vám tam pomohou se zařízením léčby.