uz je to v koncich
Nicky
dobry den, stalo se mi to ze sem byla venku s kamose oni koupili dzus a protoze se napili i kamsoky sem se taky napila napila sem se jednou a to hodne protoze miluju dzusi, jenze to sem nemela delat byl v tom asi nejaky alkohol nebo co a ja do 5-10 min byla naka divna vsechno se mi tocilo a asi do 20 min mi bylo tak blbe, ze sem sla na zachod zvracet tam sem spadla na zem a lezela asi tak 15-20 min a pak prisli nejaci lide a ptali se me co se stalo nevim uz ani presne jak to bylo ae vim ze zavolali mamu ta pro me prijela a zacala me mlatit a sporste nadavat tak sem vyuzila prvni moznosti a utekla sem ke kamosce tam sem ji vsechno rekla a poprosila estli u ni nemuzu prespat ta mi rekla ze to nejde at skusim jinou kamosku jeji nej. tak sme za ni sla a najednou telefon a byla to moe nej kamoska a rekla mi vim co se stalo pod prespat k nam tak sem sla byla sem u nich asi do 22 hodin a pak pro me prisla matka prisahala mi ze me nezmlati tak sme s ni sla prisli sme domu a ja se prevlikla do pyzama a sla spat ae okolo 0:12 sem se probudila a klepala a mela strasnou zizen ted mi mama i vyhrozuje ze bud pudu do pastaku a nebo budu po skole chodit do druziny ae neim jak je mi 13 a u me logicky nevemou prosim poradte mi jak s tehle situace pryc a jak ziskat mami duveru? dekuji predem za odpoved Nicky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, je Vám 13 let. Popisujete situaci, kdy jste dostala od kamarádů napít džusu, ve kterém byl nejspíš nějaký alkohol. O tom jste nejspíš nevěděla??? Po pár minutách se Vám udělalo tolik zle, že jste zvracela. Na záchodě jste spadla na zem a po 20 minutách Vás našli lidé, kteří zavolali Vaši matku. Ta Vás po příjezdu zmlátila a sprostě Vám nadávala. (Moc nerozumím tomu, že se nezajímala o to, co se stalo a o Váš zdravotní stav. Nejspíš se již někdy něco takového stalo???) Vy jste utekla ke kamarádce, která Vás u sebe nakonec nechala do doby, než si pro Vás znovu přijela máma. Ta Vás odvezla domů a Vy jste se v noci vzbudila - celé jste se klepala a měla jste žízeň. (Pokoušela jste se zjistit, co se to děje? Mohlo by jít o nějaký zdravotní problém. Napadlo Vás to???) Máma začala vyhrožovat pasťákem, chozením do družiny po škole ... Nejspíš jste v tuhle chvíli nešťastná a máte strach, co bude. Já mám jen málo informací na to, abych přesně pochopila, co a proč se stalo. Nicméně doporučila bych Vám pokusit se chvíli počkat a nedělat ukvapené závěry. Jste teď pod velkým tlakem a v takových momentech je rozumné se zkusit na chvíli zastavit, zpomalit dýchání, uklidnit se. Možná je už teď všechno jinak a jasnější. Kdybyste potřebovala, zkuste místo internetu, použít rychlejší pomoci a volejte na Linku bezpečí (www.linkabezpeci.cz), tel. 800 155 555. Držím Vám palce. Zdraví, Gábina Koryntová.