Dobrý den, přítel je 2 roky závislý na heroinu, přiznal se před 3 měsíci, sama jsem nic nepoznala.čekáme dítě, údajně je rozhodnutý přestat. Chce teď zůstat doma a projít detoxikací,je i objednaný k psychologovi. Já se chci zeptat, jak se mám chovat já, abych ho, co nejlépe podpořila. Máme o tom mluvit nebo ne? Děkuji za odpověď, mám v plánu sama kontaktovat odbornou pomoc.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, v tuhle chvíli Vám nikdo nezaručí, jestli uděláte dobře, když s přítelem budete mluvit. Osobně bych to však spíše doporučovala. Zkuste se při tom vyhnout výhružkám, pláči, ultimátům. Můžete se zeptat na to, co by od Vás potřeboval a jak byste ho mohla podpořit. Do budoucna však vyhledejte odbornou pomoc. Dokonce bych doporučila i společné sezení - tj. Vy, přítel a odborník, kde byste podobné otázky (co dělat, co nedělat, jak přítele podpořit, jaké dát hranice apod.) mohli probrat. Držím Vám palce. Kdybyste potřebovala kontakt na odborníky, dejte vědět, odkud jste. S pozdravem, Gabriela Koryntová.