Testovaci papirky
Petra
Muj dotaz se tyka toho.jak dlouho zustane v moci pervitin.Chci sveho pritele kontrolovat prave timto zpusobem,ale nevim jak dlouho mam pockat od doby, kdy si drogu vzal naposledy.Dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, pervitin je při použití testů z moči zjistitelný 3 až 21 dní od posledního užití v závislosti na intenzitě a délce předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Mimochodem, nemyslím si, že takováto forma kontrolování do dospělého vztahu patří. Váš partner s ní souhlasí? Testování je poměrně výrazným zásahem do vztahu, každopádně může narušit vzájemnou důvěru. Také testy nejsou zcela stoprocentně spolehlivé, mohou vyjít jak falešně pozitivní, tak negativní. Je také třeba si dopředu přesně promyslet, jaké kroky budou z vaší strany následovat, ať už bude výsledek negativní nebo pozitivní. Nu a ještě mě napadá - jak dlouho chcete přítele takto kontrolovat, abyste měla "jistotu" - Měsíc? Půl roku? Rok? Po celou dobu vašeho vztahu? Chci jenom říci, že testy mohou na první pohled vypadat jako jednoduché řešení složitých problémů, ale zpravidla tomu tak není.