drogy
LUCA
Dobrý večer! Chtěla jsem se zeptat.....jsem rodič nezletilého kluka, který dlouhodobě bere drogy, nechce o drogách mluvit,......a odmítá se podrobit dobrovolné léčbě. Lze v této situace něco dělat, může se podrobit léčbě v psychiatrické léčebně i když léčbu odmítá......můžu jako rodič něco dělat???? Prosím o radu.....už fakt nevím co mám dělat??????

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc informací na to, abych Vám mohla nějak konkrétněji odpovědět. Nejlepší by za této situace bylo, abyste se mohla poradit s někým z odborníků, získala potřebné informace o možném postupu, o možnostech léčby pro nmladistvé a také byste měla potřebnou oporu, kterou teď potřebujete. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám odporučit nějaké zařízení nebo někoho z kolegů, na koho byste se mohla obrátit. Také by mi pomohlo, kdybyste napsala, kolik synovi je, jak dlouho a jaké drogy bere, zda je bere injekčně a zda a jaké jsou případné další potíže související s jeho užíváním drog (problémy ve škole, právní problémy, zdravotní potíže). Zatím držím palce a napište.