pomoc s alkoholem
Dave
Dobry den, jsem z Prahy 4 a chtel bych poradit kam se obratit s problemem s pitim a take potrebuji radu psichologa protoze jsem uplne na dne nekdy si preju abych uz nebyl coz asi nejsou nejlepsi myslenky dik David

Odpověděl:
Dobrý den, přímo na Praze 4 je Centrum pomoci závislým (ZZ Podolí, Rodvinovská 3, 140 00 Praha 4, telefon 261 262 828), kde pracují MUDr. Ivana Coufalová a MUDr. Denisa Jasová a nabízejí léčbu alkoholové závislosti i individuální terapii. Myslím, že bude nejlepší se obrátit přímo tam. Problém s alkoholem je, ač se to někdy nezdá, velmi náročný, a Vašim depresivním myšlenkám rozhodně nepřispívá k lepšímu, proto je skvělé, že jste se rozhodl učinit krok ke změně. Kdyby jste však do té doby, než se objednáte, reálně přemýšlel o sebevraždě, či by se vaše deprese zhoršily, zavolejte na Linku důvěry Krizového centra RIAPS - 222 580 697, ať si o tom můžete ihned promluvit. Případně telefonická krizová inetrvence: nepřetržitá krizová linka, tel.: 284 016 666.