zhresit??
Anonym
Dobry den prestal jsem hulit na 3 mesice po rocnim intenzivnim huleni a ted bych si chtel zahulit zas. za jak dlouho se mi z tela vytrati thc , aby byl papirkovy test na thc negativni. Dekuji

Odpověděl:
Zdravím, bylo by jistě přínosné vědět, proč jste rok intenzivně hulil (tzn. denně?), proč jste na 3 měsíce přestal (úplně?) a proč nyní přemýšlíte o tom, že zase bude kouřit THC. To ale Váš dotaz neobsahuje, tak Vám jen povím, že test na THC z moči detekuje látku 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. THC se dá detekovat testem ze slin nebo potu řádově stejně dlouhou dobu jako z krve, tedy cca týden až max 14 dní.