seno
jenda
Dobry den,pred nedavnem prisla matka na to ze hulim.(nejspis to tusila pac obcas doma najde treba sklo ktery sem ztratil)Nasla zeli v mnozstvi asi 5g.Tim ze mi prohledala pokoj.Potom zacala mit hloupy blaboly typu vstupni droga,psychlog,krizove centrum,a dokonce pastak......navic v mych 17 muzu byt venku max.do 8.Ja chodim az v 1.(sem s ni v kontaktu pres sms aby se nebala ze se mi neco stalo xD.) V tomhle pripade mi zacina vyhrozovat policii.(pres sms)Je mi to vicemene jedno matce se smeju.Docela rad bych se s ni normalne dohodl ,ale matka si mysli,ze me trava potopi do hardstuff.Pritom muj zivot se nezmenil akorad sem zhulil par let toho konopi.Neni lehky s ni takovy veci resit ma k tomu totiz hodne negativni a zaujatej postoj.Kazdopadne dik za odp.

Odpověděl:
Zdravím, z Vašeho dotazu je patrné, že komunikace Vám společně velmi drhne. Asi to má mnoho faktorů. Rodiče mají vždy strach o své potomky, navíc je pravda, že THC může být iniciační drogou, raději opakuji - může být, není to žádné pravidlo. Vás zase chápu v tom, že se cítíte nepříjemně, když Vám někdo prohledává pokoj. Další věc zase je, že Vaše matka je za Vás zodpovědná, je i "paní" Vaší domácnosti (kde žijete, jíte, atd.), ona ve finále určuje pravidla Vašeho bydlení, kdy máte přijít domů, atd. To, že se jí smějete, asi v ničem moc nepomáhá. Asi bych Vám doporučila obrátit se na nějakou poradnu pro rodiny, která se třeba i zaměřuje na užívání drog. Proběhlo by to asi tak, že byste Vy a Vaše matka přišli na společnou schůzku s dalším odborníkem, který by Vám pomohl dát komunikaci volnější průběh. Možná bude problém především v absenci důvěry a chuti věci řešit, než THC samotné. Napíšete-li mi město, odkud pocházíte, mohu Vám poslat nějaký kontakt na tu poradnu. V Praze je to např. Poradna pro rodiče (Café Therapy, Školská 30, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234) Ať se Vám daří.