kde se dělají testy
míma
dobrý den,mám 2 děti a v minulosti jsem brala drogy-ted mám osobní problémi se soc.a potřebuji sehnat kontakt kam se mám co nejrychleji objednat na drog.testy a kolik za to zaplatit-potřebuji to písemně-ty výsledky zda jsem na drogách či ne.děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, byla-li jste někde v léčbě a potom na doléčování, tak tam Vám většinou vyjdou vstříc a testy udělají, většinou ale jen v případě, když jste ukončila léčbu a abstinujete. V AT ordinacích Vám testy mohou také dělat. Nevím, z jakého jste města, kdyžtak dejte vědět, ať Vám mohu doporučit nejbližší zařízení. V Praze je to např. CADAS SANANIM - Specializované ambulantní služby - Spálená 12, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 222 924 245. Můžete se telefonicky objednat. Ať vše dobře dopadne.