Nik
...po 8 letech pravidelneho užívaní pervitinu/nosem/nevím jak z toho všeho ven...moje manželka je na tom podobně,ale nechceme vyhledat odbornou pomoc,protože mame dvě děti(6a 11let)...nikdo z příbuznych ani z okolí nic netuší a radi bychom,aby to tak zustalo.o deti se staráme vzorně,chodíme do práce..atd.

Odpověděl:
Zdravím, snažím se chápat Vaší situaci a myslím si, že musí být velmi náročná. Berete dlouhodobě, s partnerkou se podporujete, navenek to musíte tajit, přitom vše vlastně tak nějak funguje. Vyhledání odborné pomoci ale rozhodně neznamená, že by Vás někdo měl udávat na úřadech, chtěl Vám odebrat děti, volal příbuzným či něco podobného. Třeba lékaři jsou vázáni lékařským tajemstvím, jiní odborníci - adiktologové pracují nízkoprahově - klienti přicházejí bezplatně a anonymně. Mohu Vám napsat kontakty na zařízení ve Vaší blízkosti. V Praze je to např. CADAS - Specializované ambulantní služby (Spálená 12, 110 00 Praha 1, Telefon: +420 222 924 245). Je rozhodně skvělé, že jste se s dlouholetým braním rozhodl něco dělat, teď je jen třeba udělat další krok - někam zajít a probrat, co dál. Myslím, že bude dobré, když problém budete řešit společně s partnerkou a tedy že zajdete někam společně (třeba do CADASu se můžete objednat na společnou schůzku). Přeji Vám hodně sil.