nevim
dobry den muzu se zeptat??davam si obcas pervitin no obcas davam si jednou za 3 dny tak jak kdy...chci se zeptat kdyz nemam pernik tak jsem neprijemna a starsne porad ospala ale jak vim ze si dam a mam to uz pred sebou tak se ze mne stane jako by uplne nekdo jinej najednou jsem stastna atd..myslite uze uz na tom muzu bejt zavisla??? dekuji za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, ano, myslím, že na pervitinu už můžete být závislá. Můžete, ale jestli je to skutečně tak, to by bylo možné říci až po delším rozhovoru. Berete průměrně jednou za 3 dny. Popisujete v podstatě psychickou závislost, která na pervitinu může vzniknout velmi rychle. Ta se vyznačuje předevšm cravingem (dychtěním po látce, resp. jejím účinku). Je důležité si uvědomit, že psychická závislost je v zásadě vážnějším následkem než závislost fyzická. Kdybyste měla chuť Vaší situaci nějak řešit, klidně piště, nebo Vám mohu doporučit nějaké nízkoprahové zařízení ve Vaší blízkosti, kde k Vám mohou odborníci přistoupit anonymně a s tím, že respektují Vaší aktuální situaci.