roman
Dobry,mam takovy dotaz jsem z noveho jičina na morave a beru herak chci stím prestat ale sam to nedokazu jedine s prasky subutex nebo suboxone a shanim je tady uz 3 dny v kuse byl jsem v nemocni tady v jicine ti rekli ze si mam zajed do opavy tam mi rekli ze do ostravy a v ostrave me chteli objednat az na leden ale ja tu v lednu nebudu jedu do ciziny tak bych ty prasky potreboval hned tak se chci zeptat jetsli vy nevite o nekom kdo by mi napsal ten recept nemusi to byt primo tady v jicine treba v okruhu 50km ale hlavni at je to jistota protože se mi zda ze v tehle zemi je to asy nemozny stym prestat nikdo nema snahu pomoct druhemu tak doufam ze mi aspon vy dokazete pomoct protože uz to vazne nechi brat anebo jeste jestli nahodou nevite o necem co by mi pomohla a pusobilo by to podobne jako ten subutex nebo suboxone abych se z toho dostal .prosim vas pomozte mi..dekuju

Odpověděl:
Zdravím, možností léčby závislosti na heroinu je více než jen substituční léčba buprenorfinem (subutex, suboxone) s ambulantní léčbou psychiatrickou. Na Novojičínsku funguje terénní program o.s. Renarkon. Telefonem 723 946 507, 602 492 871, v pracovní dny od 8:30 do 17:00, můžete zavolat, po telefonické domluvě se s vámi setkají na místě, které vám bude vyhovovat. Více informací najdete na www.renarkon.cz Určitě by Vám mohli pomoci s tím, co teď můžete dělat, jakou léčbu zvolit. Kontaktní centrum Ostrava je další zařízení, kam můžete zkusit zavolat a zeptat se na jejich doporučení. Adresa: Halasova 16/661, 703 00 Ostrava – Vítkovice, Telefon: 595 627 005, Mobil: 602 670 789. Myslím si ale, že teď mezi svátky bude všude hodně zavřeno.