otazník
Mám dotaz.Týká se to perwitinu,dwa měsíce jsem čistá,neměla jsme žádnou drogu,ani tráwu ani perník.Na mé škole mi dělali testy ohledně drog,ale to sem teď nepatří,zkrátka jde o to,že musím být až do čerwna roku 2009 čistá,jelikož mám podmínečné wyloučení,jestli mi něco najdou,minulý test mi prowáděli ze slin...Je určité riziko,že by mne mohli po Nowém roce,po prázninách,znowu otestowat.Šlo by nějakým způsobem zabránit,aby nic nenašli,kdybych si dala perwitin?Jak dlouho se to drží w těle,spíš we slinách.Chci do Nowého roku wstoupit,tak jako každý jiný rok,už dwa roky.Děkuji předem za odpowěď

Odpověděl:
Zdravím. Detekovatelnost pervitinu: z moči 3 - 21 dní v závislosti na tom, jak jste často užívala. Při občasném braní je to cca 7 dní, z krve je to 1 - 3 dny, ze slin je to podobné jako u krve 1 - 3 dny. Není mi úplně jasná Vaše potřeba vstupovat do Nového roku intoxikována pervitinem. Každopádně do června 2009 je to více než půl roku, to je dlouhá doba na utajování braní ... Kdybyste měla chuť s někým si o pervitinu a braní popovídat (anonymně, bez závazků, s respektem) mohu Vám poslat kontakt na nějaké zařízení ve Vaší blízkosti. Mějte se dobře a nemyslete si, že rok 2009 bude horší, když do něj vstoupíte čistá!