Dobry den potrebuji poradit 3,5 roky kourim marihuanu prilezitostne si dam extezi nebo tripa nemela sem s tim nikdy problem az ted sem zacla smazit pervitin a to hodne (pul roku) a to mi neudelalo dobre asi sem si privodila srdecni aritmii (hlavne kdyz jsem v klidu my priserne zacne busit srdce jak kdebych bezela a dela se mi spatne) ale nevim ke svemu obvodnimu lekari nemuzu nejsem este ani plnoleta kam mam jit urcite s tim dokazu prestat ale potrebuju vedet za kym jit jsem z Liberce dekuji za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, srdeční aritmie, pokud se objeví, je většinou spojená s akutní intoxikací, to znamená, že se objevuje především v době, kdy jste pod vlivem pervitinu. Neklid, nevolnost, napětí, úzkost, předrážděnost jsou nepříjemné stavy, které pervitin také dokaáže vyvolávat. V Liberci bych Vám rozhodně doporučila navštívit Centrum ambulantních služeb Advaita (Rumunská 14/6, 460 01 Liberec, Telefon: +420 482 750 607, http://advaitaliberec.cz/centrum-ambulantnich-sluzeb/ tam Vám rozhodně pomohou a poradí, co dál. Stačí zavolat a dojednat si osobní schůzku. Další informace na letáku http://advaitaliberec.cz/wp/wp-content/uploads/file/letak_CAS_web.pdf Ať se Vám daří lépe v roce 2009!